Subject: FW: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri rekonstrueerimine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 14:21:31 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/2042-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Helina Turja <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 2:04 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri
rekonstrueerimine
Importance: High

Tere,

Olen kätte saanud teeprojekti ja viinud enda projekti sisse vastavad
muudatused.

Saadan parandatud kooskõlastuse taotluse

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 23, 2024 12:27 PM
To: Helina Turja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri
rekonstrueerimine

Tere

Juhime tähelepanu, et riigitee nr 14 Kose – Purila teemaal ja
kaitsevööndis km 4,284 – 11,713 ja km 11,713-24,560 on koostamisel
rekonstrueerimistööde projekt. Riigitee projekti koostaja on Landverk OÜ
(Ott Ojaperv, [email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Palun täpsustage kindlasti projektlahendust Landverk OÜ-ga (Ott Ojaperv,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ) ning viige projektlahendus
vastavusse riigitee projektiga.

Edastame teile vastava asendiplaani-eskiisi tutvumiseks.

Lisame juurde, et elektrikaablite rajamise tööd tuleb ellu viia enne
riigitee projekti realiseerimist. Kui kooskõlastatud projekt viiakse ellu
riigitee nr 14 teeprojekti elluviimise järgselt, tuleb projekti lahendus
ning olemasolev situatsioon üle vaadata ning vajadusel projekti lahendust
muuta. Kõik tehnovõrkude ümberprojekteerimise ja lisanduvate töödega
seotud kulud kannab arendaja. Transpordiamet ei võta endale kohustusi
projekti lahenduse võimaliku muutmisvajaduse osas.

Lisaks palume seletuskirjas ning asendiplaanil kajastada vastava riigitee
projekti asjaolud (viide projektile, esitada ka nn üks asendiplaan koos
riigitee projektiga antud asukohas).

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Seejärel saame lahenduse üle vaadata ning anda vastava tagasiside.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>